reklama

Ako sme s Morjakom skoro zapili syna

Tesne po narodení malého Adama som sa vracal z nášho okresného mestečka na juhu Slovenka za manželkou a malým do Spišskej Novej Vsi. Vzhľadom na presné info o dopravnej situáci z komerčnej rádio štácie som to zobral smerom na NR - ZV - BB - BR a ďalej som chcel pokračovať cez horský prechod Vernár až do konečnej v SNV. Bežne chodím cez ZA alebo cez Donovaly, len teraz ma to tam akosi neťahalo. Ktovie prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po asi 30 minútovej "rýchlej" jazde cez Nitru a asi hodinovej prehliadke okolia Zlatých Moraviec a priľahlých lúk a pasienkov, ktorá bola spôsobená ideálnou, ba priam bezchybnou jazdou šoféra - profesionála, ktorý asi zdlhej chvíle prešiel do protismeru a zrušil nič netušiace auto idúce oproti, som sa konečne dostal do okresu BB, a smeroval som ďalej na východ za vytúženým cieľom. Okolo Brezna, ma nič netušiaceho a zabraného do vlastných úvah, náhle prepadla myšlienka: Syna som si s kamarátmi nezapil, a to sa u nás na vidieku neodúšťa. A začalo to, rýchle úvahy o tom, ako sa vyhovorím manželke a kde to nakoniec budeme absolvovať. Po príchode do našej najlepšej dedinky na Slovenku :-) som hneď po zaparkovaní narazil na kámošov ktorí boli o skutkovej podstate oboznámený SMS. prebehli štandardné gratulácie a padla aj fráza, nezapité dieťa hotové nešťastie. Tak čo s tým? pýtam sa kámoša Morjaka. A vtedy to prišlo, človek, ktorý, čo sa konzumácie alko a nealko nápojov týka nemá zábrany či už ćasové alebo množstevné mi povedal: " kamárát tebe už detstvo skončilo, sadni do auta a choď si za rodinkou, my to zapitie zvládneme aj bez Teba!" Sánka mi padla až do suterénu a pochopil som, že kámoš Morjak má pravdu. Teraz nastali iné, pre mňa dôležitejšie a príjenmeJšie starosti. Sadol som do auta a v úplnom šoku som pokračoval za manželkou a malým.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jožo ĎAKUJEM !

Tomáš Medveď

Tomáš Medveď

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cerstvy otec syna Adama. Stale zalubeny do manzelky Lydie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu